Alla inlägg den 25 april 2014

Av zenya - 25 april 2014 08:44

Jag fick till slut tjänstledigt från jobbet och blev antagen till undersköterske utbildningen.

Hittills har jag klarat alla tentor och tycker att dom praktiska övningarna är super kul, dom ger verkligen en känsla av "jag kan" det känns så skönt.

Alla både elever och lärare är så hjälpsamma och vänliga, ingen säger så gör man inte utan istället så hör man gör så här istället eller blir det inte enklare om du gör så här?

Trivs med mitt nya studentliv, fattig, javisst men mitt liv är så mycket rikare med självkännedom och livserfarenhet.


Av zenya - 25 april 2014 08:25

Hej läsare.

Tiden går så fort och jag utvecklas och lär mig så mycket om mig själv just nu.

Kursen jag går i personlig och mediell utveckling hos Monika Nyander har lärt mig att jag behöver vara ensam med mig själv och att det ger mig ett otroligt lugn att kunna meditera och gå in i mig själv en stund varje dag.

Jag har fått mitt självförtroende tillbaka och kraft och motivation.

Jag har fått motivationen att börja träna och vara ute i naturen igen, vilket jag ett tag inte orkade.

Jag känner mig både possitivare och mer fokuserad efter 7 av 10 gånger av kursen.

Rekommenderar den varmt.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards