Direktlänk till inlägg 25 april 2014

Tiden går så fort..

Av zenya - 25 april 2014 08:25

Hej läsare.

Tiden går så fort och jag utvecklas och lär mig så mycket om mig själv just nu.

Kursen jag går i personlig och mediell utveckling hos Monika Nyander har lärt mig att jag behöver vara ensam med mig själv och att det ger mig ett otroligt lugn att kunna meditera och gå in i mig själv en stund varje dag.

Jag har fått mitt självförtroende tillbaka och kraft och motivation.

Jag har fått motivationen att börja träna och vara ute i naturen igen, vilket jag ett tag inte orkade.

Jag känner mig både possitivare och mer fokuserad efter 7 av 10 gånger av kursen.

Rekommenderar den varmt.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av zenya - 25 april 2014 08:44

Jag fick till slut tjänstledigt från jobbet och blev antagen till undersköterske utbildningen. Hittills har jag klarat alla tentor och tycker att dom praktiska övningarna är super kul, dom ger verkligen en känsla av "jag kan" det känns så skönt. ...

Av zenya - 16 december 2013 20:01


  Bara ett par dagar kvar till jul nu Det går fort men det börjar likna något nu med pynt och ljus och klappar! jag vill passa på att önska er en riktigt god jul!         ...

Av zenya - 26 november 2013 12:15

Det är tur att hösten håller sig borta med sitt regn och sitt rusk. I år har vi tur som slipper depressioner och kan njuta av 6-10 plusgrader och SOL! Det är ju inte vanligt på vara breddgrader att solen syns vid den här tiden på året. Det är m...

Av zenya - 24 november 2013 11:13

En solig och kall vinter morgon som började med lite frost kl8 och sedan bar det av ut på landet till Äskered. Hade en underbar dag hos Anne och åkte inte hem förrän på kvällen, fylld. Med energi och kraft. Har sovit så gotta i natt efter den fri...

Av zenya - 22 november 2013 08:29

Nu äntligen är det gjort! I tisdags hade jag ett möte på jobbet och ansökte om tjänstledighet i 70 veckor fr.o.m februarii och igår skickade jag in min ansökan till skolan, jag tänker äntligen tillåta mig själv att göra något jag själv vill. jag ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards